x
Siparişinizi Oluşturduktan 15-45 dk. İçinde Paketleme Videosunu Size Gönderip, Hafta İçi 16:00’ya Kadar Kargoya Teslim Ediyoruz!! ÜCRETSİZ SİGORTALI KARGO!!   •   Siparişinizi Oluşturduktan 15-45 dk. İçinde Paketleme Videosunu Size Gönderip, Hafta İçi 16:00’ya Kadar Kargoya Teslim Ediyoruz!! ÜCRETSİZ SİGORTALI KARGO!!
Kapat
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum
Kapat
SEPETİM
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?

Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?

    • Kredi kartı, banka kartı, havale/EFT ve dijital cüzdanlar gibi çeşitli ödeme yöntemlerini kabul ediyoruz. Detaylı bilgi için ödeme sayfamızı inceleyebilirsiniz.

2- Kredi kartıyla ödeme yaparken taksit seçeneği var mı?

Kredi kartıyla ödeme yaparken taksit seçeneği var mı?

    • Türkiye’de, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından yapılan düzenlemeler gereği, kredi kartıyla altın ve gümüş alımlarında taksit imkanı kısıtlıdır. Külçe altın, külçe gümüş veya cumhuriyet altını gibi yatırım amaçlı alımlarda taksit yapılması yasaktır. Bu kısıtlamanın amacı, bireylerin borçlanarak yatırım yapmalarını ve bu yolla finansal risk almalarını engellemektir.

3- Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

    • Maalesef kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.Sadece kredi kartı,havale veya EFT gibi ödeme seçenekleri bulunmaktadır.

4- Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?

Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?

    • Evet, havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz. Ödeme yaparken açıklama kısmına sipariş numaranızı eklemeyi unutmayın. Ödeme onayı için banka dekontunu bize iletmeniz gerekmektedir.

5- Ödeme yaptım ama siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?

Ödeme yaptım ama siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?

    • Ödeme işlemi tamamlandıktan sonra siparişiniz otomatik olarak onaylanır. Eğer siparişiniz onaylanmadıysa, banka dekontunuzu müşteri hizmetlerine ileterek durumu bildirebilirsiniz.

6- Ödeme işlemi sırasında hata aldım, ne yapmalıyım?

Ödeme işlemi sırasında hata aldım, ne yapmalıyım?

    • Ödeme işlemi sırasında hata almanız durumunda, öncelikle internet bağlantınızı ve kart bilgilerinizi kontrol edin. Sorun devam ederse, bankanızla iletişime geçebilir veya farklı bir ödeme yöntemi deneyebilirsiniz.

7- Ödeme işlemi güvenli mi?

Ödeme işlemi güvenli mi?

    • Evet, ödeme işlemleriniz SSL sertifikasıyla şifrelenmiştir ve güvenli ödeme sistemleri üzerinden gerçekleştirilmektedir. Kart bilgileriniz hiçbir şekilde saklanmaz veya paylaşılmaz.

8- Ödeme işlemi sonrası fatura nasıl alabilirim?

Ödeme işlemi sonrası fatura nasıl alabilirim?

    • Faturanız, siparişiniz tamamlandıktan sonra e-posta yoluyla size iletilir. Ayrıca, hesabınız üzerinden sipariş detaylarına girerek de faturayı görüntüleyebilir ve indirebilirsiniz.

9- Ödeme işlemi sırasında hediye çekimi nasıl kullanabilirim?

Ödeme işlemi sırasında hediye çekimi nasıl kullanabilirim?

    • Kampanya dönemlerinde ve kampanyaya giren ürünlerde Hediye çekinizi ödeme sayfasında ilgili alana girerek kullanabilirsiniz. Hediye çeki tutarı, toplam sipariş tutarından düşülecektir.

10- Ödeme işlemi sırasında indirim kodumu nasıl kullanabilirim?

Ödeme işlemi sırasında indirim kodumu nasıl kullanabilirim?

    • Ödeme sayfasında, indirim kodunuzu girebileceğiniz bir alan bulunmaktadır. İndirim kodunuzu bu alana girerek, toplam tutar üzerinden indirim alabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.